greentech-launches-greentech-summit-in-june-2015
Amsterdam Dutch

GreenTech Summit programma bekend

Thursday, 30 April 2015

Met iets meer dan een maand te gaan voor de GreenTech Summit van start gaat, is het sprekersprogramma bekend gemaakt voor dit evenement in de RAI. Zo'n 20+ kopstukken uit de tuinbouwindustrie delen ervaringen en inspireren delegates van over de hele wereld. GreenTech 2015 vindt plaats op dinsdag 9 juni 2015, in de tweede week van juni als Nederland nog een scala aan andere internationale tuinbouwevenementen biedt.

Het volle programma onderstreept het belang voor telers en investeerders uit de hele wereld om hier aanwezig te zijn. Bovendien is de Summit is een interactieve evenement dat middels de hoofdsprekers de kans biedt een blik te werpen in de toekomst van de tuinbouw en door de breakout sessies een concrete vertaling te maken naar de eigen bedrijfsvoering.

Het programma omvat zo'n 20 sprekers rechtstreeks gelinkt aan de sector met drie dynamische hoofdsprekers:

• Sustainable development for a prosperous future door de heer André Kuipers - Arts, Astronaut en ambassadeur van de Planeet Aarde
  • Disruptive technology and horticulture 2030 door de heer Richard van Hooijdonk - Trendwatcher
  • The future of crops door de heer Joseph Simcox - Botanische onderzoeker en Plant Ecoloog

De breakout sessies richten zich op drie thema's: Changing the game, Growing Markets and Reducing Resources. Het volledige programma van de GreenTech Summit is hier beschikbaar.

30 sponsoren
De GreenTech Summit wordt ondersteund door 30 sponsoren.
De Silver Sponsors:
Royal Brinkman | Codema Systems Group | Dalsem | Grodan | Hoogendoorn Growth
Management | Koppert Biological Systems | Svensson | Priva | Van der Hoeven Horticultural
Projects | Vostermans Ventilation Ÿ
De Bronze Sponsors:
Alumat Zeeman | BDO | Boal Systems | Caterpillar | Van Dijk
Heating | Ellegaard | Gakon | Gavita | Jiffy Products International | Klasmann Deilmann | Lock
Drivers | Modiform | MWM Benelux | PB Techniek | Richel | Ridder-Hortimax | Saint Gobain Cultilène |
Technokas | Van der Valk Systems | VB Group Ÿ

Algemene informatie
Op dinsdag 9 juni 2015 verzamelen hoogwaardige sprekers en delegates uit de hele wereld zich in Amsterdam RAI Convention Centre voor de eerste GreenTech Summit. Industrie leiders en influencers in de tuinbouw bespreken tijdens dit exclusieve "invitation-only" congres het thema 'What's next for Green Horticulture?'. De GreenTech Summit zal worden gehouden in de oneven jaren, wanneer er geen GreenTech beurs plaats vindt.

Over GreenTech
GreenTech is de wereldwijde ontmoetingsplaats voor professionals in de tuinbouw technologie. De GreenTech Summit wordt gehouden op 9 juni 2015. De volgende GreenTech beurs vindt plaats op 14-15-16 juni 2016. Beide evenementen worden georganiseerd door Amsterdam RAI en vinden plaats in Amsterdam RAI Convention Centre.