greentech-lanceert-de-greentech-summit-in-juni-2015
Amsterdam Dutch

GreenTech lanceert de GreenTech Summit in juni 2015

Wednesday, 28 January 2015

Onderwerp: "What's next for Green Horticulture?"

Op dinsdag 9 juni 2015 zullen sprekers en congresdeelnemers vanuit de hele wereld samen komen in de RAI voor de eerste GreenTech Summit. Deze exclusieve conferentie voor industrie kopstukken en influencers in de tuinbouw wordt georganiseerd rond het thema: 'Wat is de volgende stap voor Green Tuinbouw'. De invitation-only Summit wordt gehouden in de oneven jaren, wanneer er geen GreenTech beurs plaats vindt.

Deelname aan de Summit is uitsluitend op uitnodiging. De 250 deelnemers aan de GreenTech Summit 2015 worden exclusief uitgenodigd door circa 30 sponsoren. Andere kopstukken, captains of industry en trendsetters waarvan de aanwezigheid van vitaal belang is voor de industrie zullen een uitnodiging ontvangen van Amsterdam RAI. Summit sponsoren trakteren hun relaties op een inspirerende dag met een prominent sprekersveld en een netwerk van internationale beslissers.

Voortbordurend op het succes van de beurs GreenTech zal de Summit bestaan uit een conferentieprogramma met innovators, influencers en trendwatchers van over de hele wereld en een beperkte presentatieruimte met toepassingen en oplossingen. Uiteenlopende seminars, kenniscomponenten en netwerkbijeenkomsten zullen tegemoet komen aan de specifieke interesses en wensen van de deelnemers. Evenals de beurs wordt de Summit georganiseerd in nauw overleg met AVAG en Fedecom.

"Aangezien de vakbeurs GreenTech om het jaar plaats vindt, zagen we een uitgelezen kans voor een evenement met de beslissers in de industrie in de oneven jaren, aangezien velen van hen dan toch al in Nederland zijn," zegt Mariska Dreschler, manager van de GreenTech Summit, "Met deze Summit faciliteren we internationale kennisuitwisseling en creëren we een rijke voedingsbodem voor ideeën en samenwerking, waarmee we de deelnemers maximaal willen inspireren. "

Op de agenda

De Summit zal vanuit verschillende invalshoeken naar de uitdagingen in de tuinbouw kijken. Crossovers naar andere (technologische) industrieën zullen voor het voetlicht worden gebracht, evenals de laatste trends en ontwikkelingen in de tuinbouw technologie en productie. Daarnaast zijn er diverse sociale en netwerk evenementen voor de deelnemers.

Onder het overkoepelende thema 'Wat brengt de toekomst voor Green Horticulture?', onderzoekt de Summit de huidige wereldproblematiek op het gebied van voedselzekerheid en welzijn. Gerenommeerde keynote sprekers geven hun visie delen om deelnemers te motiveren en te inspireren om duurzame oplossingen voor de toekomst te vinden.

De volgende sponsoren hebben zich reeds aangemeld voor de Summit: » Boal Systems Group
» Royal Brinkman
» Codema Systems Group
» Dalsem Group
» Gavita Lighting
» Hoogendoorn Growth Management
» Jiffy Group
» Ludvig Svennson
» Priva Group
» Van der Hoeven Horticultural Projects
» Vostermans Ventilation

Het volledige programma van de Summit is in maart beschikbaar.